środa, 24 sierpnia 2016

Kochaj mnie


Pojawiasz się na początku
A kierujesz się wzdłuż drogi ku końcu
Chciałbym zobaczyć raz jeszcze Twą twarz
Skierowaną w mym kierunku
Jak się tutaj w ogóle znaleźliśmy?
To co za mną zamglone się stało
Nim się obejrzałem koniec nastał
Moja przyszłość niepewna się stała
Jestem zagubiony w oceanie dziejów

Chciałbym być kochanym
Nie być czyjąś zabawką
Po prostu być kochanym
I przeszłość pozostawić amnestyczną dziurą

Teraz zjawiasz się Ty
Po co sprawiasz, że znów czuję?
Chcę czuć.
Po co dajesz mi szczęście?
Chcę szczęścia
Czy zawsze tak jest?
Dlaczego Cię nie ma, gdy miałaś być zawsze?

Kochaj mnie
A z Tobą wszędzie
Kochaj mnie
A nie odejdę nigdy
Chmurką chcę być
Marzeniem chcę żyć
I kochanym być
Tak chce mi samotność

Nagle każda piosenka nabrała sensu
Wszystko ma jakby inny smak
Wślizgnę się prędko do nowego rozdziału.
Wczorajszy dzień już niemal zapomniany
Pal czy cel
Przepuść mnie!

Kochaj mnie
A z Tobą wszędzie
Kochaj mnie
A nie odejdę nigdy
Chmurką chcę być
Marzeniem chcę żyć
I kochanym być
Tak chce mi samotność

Gdzie jesteś?
Chcę żyć

2 komentarze:

  1. Interpretować można dowolnie, ale ja wyczuwam tu smutek :( Dobry tekst, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać – powiało romantycznym nastrojem – a jak to bywa z miłością, dużo w niej radości, jak i smutku, zatem można wyczuć troszkę tego jej gorzkiego smaku :)

    OdpowiedzUsuń