piątek, 21 października 2016

Etykietka

Zrobiło się ciemno. Chyba wkrótce zacznie padać.
Powiedziałaś schodząc ze mnie.
Wiatr się zmaga, jakby epilog nastał.
Powiedziałaś podnosząc rzeczy.
Jest mi tak bardzo zimno, jakbyś już od dawna nie żył.
Mrugnęłaś do mnie.
Nie czuję się już młody, odczuwam strach.
Powiedziałeś wstając.
I wszystko ma swój koniec jakby epilog nastał.
Powiedziałeś szukając rzeczy.
Jest mi tak bardzo zimno, jakbyś już od dawna nie żyła.
Mrugnęłam chcąc więcej.
Czasem potrafisz sprawić, że żyję.
Czasem potrafisz sprawić, że czuję.
Jakbyś żył tylko dla mnie.
Jakbyś żyła tylko dla mnie.
Potrafisz sprawić, że znów uśmiecham się.
Zróbmy to raz jeszcze.
Jak za dawnych czasów.

1 komentarz:

  1. Kolejny ciekawy utwór;) Zabawa formą i konwencją – jestem zdecydowanie na TAK :)

    OdpowiedzUsuń